Πρόβλημα με τα βίντεο
Posted: Thu Jun 22, 2017 1:58 pm
Για να λειτουργήσουν τα video πρέπει να είναι εγκατεστημένος και να λειτουργεί ο Windows media player.
Αν έχετε την έκδοση Ν των Windows που είναι η έκδοση των Windows που δεν περιλαμβάνει τον Windows media player τότε θα χρειαστεί να τον εγκαταστήσετε μόνοι σας.
Το κατάλληλο αρχείο εγκατάστασης για κάθε έκδοση των Windows μπορείτε να το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://support.microsoft.com/en-us/hel ... n-editions
Για να δείτε ποια έκδοση έχετε ανοίξτε την εξερεύνηση των windows και κάντε δεξί κλικ στο Ο υπολογιστής μου (Αυτός ο υπολογιστής) και επιλέξτε ιδιότητες.
Αν δεν έχετε Windows N τότε ίσως να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τους αποκωδικοποιητές.
Για να δείξει τα βιντεο το TEST4U χρησιμοποιεί κάποιους αποκωδικοποιητές που εγκαθίστανται κατά την εκκίνηση του TEST4U.
Σε μερικούς υπολογιστές υπάρχουν ήδη εγκατεστημένοι, από άλλα προγράμματα, παλαιότερες εκδόσεις αυτών των αποκωδικοποιητών.
Σε αυτήν την περίπτωση το σύστημα δεν επιτρέπει στο TEST4U να εγκαταστήσει τις σωστές εκδόσεις των αποκωδικοποιητών.
Για να λύσετε το θέμα πρέπει να εκτελέσετε το TEST4U μια φορά με δικαιώματα διαχειριστή.
Για να το πετύχετε αυτό πρέπει με το ποντίκι να κάνετε δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιο του TEST4U και στην συνέχεια Εκτέλεση ως διαχειριστής.
Μετά από αυτό ακόμα και με απλή εκτέλεση του TEST4U τα βίντεο θα λειτουργούν κανονικά.
Αν συνεχίσει να υπάρχει το πρόβλημα τότε θα χρειαστεί να κάνετε χειροκίνητη εγκατάσταση των αποκωδικοποιητών. Την πιο καινούρια έκδοση τους θα την βρείτε απο τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.codecguide.com/download_k-l ... k_mega.htm
Εκεί κάντε κλικ πάνω στο σύνδεσμο mirror 1 ή mirror 2 και εγκαταστήστε το αρχείο που θα κατέβει.
Στην συνέχεια εκτελέστε ξανά το TEST4U.
Αν έχετε την έκδοση Ν των Windows που είναι η έκδοση των Windows που δεν περιλαμβάνει τον Windows media player τότε θα χρειαστεί να τον εγκαταστήσετε μόνοι σας.
Το κατάλληλο αρχείο εγκατάστασης για κάθε έκδοση των Windows μπορείτε να το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://support.microsoft.com/en-us/hel ... n-editions
Για να δείτε ποια έκδοση έχετε ανοίξτε την εξερεύνηση των windows και κάντε δεξί κλικ στο Ο υπολογιστής μου (Αυτός ο υπολογιστής) και επιλέξτε ιδιότητες.
Αν δεν έχετε Windows N τότε ίσως να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τους αποκωδικοποιητές.
Για να δείξει τα βιντεο το TEST4U χρησιμοποιεί κάποιους αποκωδικοποιητές που εγκαθίστανται κατά την εκκίνηση του TEST4U.
Σε μερικούς υπολογιστές υπάρχουν ήδη εγκατεστημένοι, από άλλα προγράμματα, παλαιότερες εκδόσεις αυτών των αποκωδικοποιητών.
Σε αυτήν την περίπτωση το σύστημα δεν επιτρέπει στο TEST4U να εγκαταστήσει τις σωστές εκδόσεις των αποκωδικοποιητών.
Για να λύσετε το θέμα πρέπει να εκτελέσετε το TEST4U μια φορά με δικαιώματα διαχειριστή.
Για να το πετύχετε αυτό πρέπει με το ποντίκι να κάνετε δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιο του TEST4U και στην συνέχεια Εκτέλεση ως διαχειριστής.
Μετά από αυτό ακόμα και με απλή εκτέλεση του TEST4U τα βίντεο θα λειτουργούν κανονικά.
Αν συνεχίσει να υπάρχει το πρόβλημα τότε θα χρειαστεί να κάνετε χειροκίνητη εγκατάσταση των αποκωδικοποιητών. Την πιο καινούρια έκδοση τους θα την βρείτε απο τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.codecguide.com/download_k-l ... k_mega.htm
Εκεί κάντε κλικ πάνω στο σύνδεσμο mirror 1 ή mirror 2 και εγκαταστήστε το αρχείο που θα κατέβει.
Στην συνέχεια εκτελέστε ξανά το TEST4U.